نظيف

Wiki Article

گاهی با وجود اینکه وقت زیادی برای نظافت خانه خود می‌گذارید اما نتیجه چیزی که انتظار می‌رود نیست و کم کم حس می‌کنید دیگر خانه خود را دوست ندارید و به فکر تغییر وسایل یا بازسازی خانه میوفتید. در چنین مواقعی حضور یک فرد با تجربه کمک زیادی به شما می‌کند و ورق را بر می‌گرداند! ممکن است کفپوش خانه شما به جای تعویض نیاز به تمیزکاری اساسی داشته باشد و یا مبلمانتان با شستشو مجددا به زیبایی روز اول شود. تمیز بودن تأثیر مستقیمی در زیبایی منزل دارد و باعث می‌شود حس خوشایندی از سپری کردن زمان در منزل داشته باشید.

به یک نیروی آقا یا خانم جهت انجام امور نظافتی در یک محیط اداری نیازمندیم

مهم‌ترین نکته در نظافت اتاق خواب شستشوی منظم ملحفه‌ها و روبالشی‌هاست. متخصصان نظافت منزل ما با هماهنگی شما این امور را با استفاده از بهترین مواد شوینده انجام خواهند داد؛ چون استفاده از مواد شوینده استاندارد برای سلامتی شما و عزیزانتان بسیار مهم است.

نحوه تميز كردن بخش‌های مختلف خانه و همچنین مناسب بودن مواد پاک کننده‌ مصرفی برای هر بخش‌ها از مهمترین مواردی است که یک نظافتچی کاربلد باید به خوبی بداند و اجرا کند.

این رویکرد باعث می‌شود دریافت‌کنندگان خدمات و نظافتچی‌های متعهد آچاره از یک رابطه مفید و متعهدانه بهره ببرند. چه مواقعی به نظافتچی منزل نیاز داریم؟

پروسه اقدامات نظافتی منزل خصوصا در آشپزخانه مثل از بین بردن لکه سیاه روی استیل، چربی زدایی و تميز كردن اجاق گاز لعابي، پاکسازی و تمیز کردن سینی فر بهتر است به نظافتچی خانم سپرده شود، اما این بدین معنا نیست که نظافتچی مرد از عهده انجام آن بر نمی‌آید.

پشتیبانی در دسترس پشتیبانی آچاره در تمامی مراحل سفارش و انجام کار در کنار شماست.

آشپزخانه یکی از بخش‌های مهم در هر خانه‌ای است که معمولاً تایم زیادی از نظافت را به خود اختصاص نظافتچی چالوس می‌دهد. در واقع تمیز کردن قسمت‌های مختلف مانند کابینت‌ها، یخچال، سینک ظرفشویی، اجاق گاز، هود و سینک باید با دقت و حوصله انجام شود تا هم نتیجه مطلوب و ماندگار باشد و هم وسایل آشپزخانه آسیب نبینند.

نظافتچی‌هایی که به تیم نظافت آچاره می‌پیوندند هنگامی که مراحل آموزش نظافت و تایید صلاحیت را بگذرانند در این کلاس مشغول به ارائه خدمات می‌شوند.

عموما در مورد منازل و خانه‌های مسکونی مشتریان نظافتچی‌ خانم را ترجیح می‌دهند. که این امر دلایل متعددی می‌تواند داشته باشد.

برای تسلط بیشتر به نحوه نظافت و اصول اخلاقی نظافت در منازل آموزش دیده‌اند.

معمولا کاربران در مورد نظافتچی به دنبال موارد زیر هستند:

نیروهایی که در سرویس عادی نظافت منزل عملکرد خوبی داشته باشند؛ یعنی امتیاز بالایی کسب کرده و توانسته باشند رضایت کارفرمایان را جلب کنند؛ بعد از مدتی می‌توانند به‌عنوان نظافتچی ویژه در سرویس ویژه نظافت منزل مشغول به کار شوند. در این کلاس تیم پشتیبانی آچاره دائما نیروهای نظافتچی، کیفیت کارشان و نظرات دریافت‌کنندگان خدمات را بررسی می‌کنند و کوچکترین خطاها را سریعا رفع می‌کنند.

لطفاً جزو آن دسته از افرادی که کارهای خود را به لحظه آخر موکول می‌کنند نباشید! معمولاً همه ما در پایان سال، مشغول خانه‌تکانی و نظافت می‌شویم؛ اما وقتی خانه و یا محل کارمان به‌طور منظم مورد نظافت قرار بگیرد، دیگر نیاز نیست در روزهای آخر سال باعجله به تمیز کردن زمین تا آسمان بپردازید!

Report this wiki page